Tatán nyaraltunk!

A tatai Öreg -tó kempingben „nyaraltak” lakóink.
A szállásunk elfoglalása után megebédeltünk,majd az esős idő miatt 3D moziban töltöttük el a délutánt.
Szerdán Tatabányára utaztunk ,ahol a Bányászati és Ipari Skanzent tekintettük meg.Délután a Turul -emlékműhöz buszoztunk fel,és rövid túrával a Szelim barlangot fedeztük fel .
Csütörtökön a Csókakői várromot hódítottuk meg. Ebéd után az oroszlányi-majki Kamalduli Remeteséget jártuk be idegenvezetőnk segítségével. Vacsora előtt  városnéző vonattal utaztuk be Tatát ,mely során a város nevezetességeit mutatták be lakóinknak.
Másnap a Cseszneki várba látogattunk el,megcsodáltuk a kilátást. Délután a pannonhalmi Főapátságba vártak minket,
kedves idegenvezetőnk végigkísért minket az apátság területén.
Az utolsó napon Esztergomba utaztunk,a Bazilikát és a vár múzeumot néztük meg.Délután fél háromkor a visegrádi hajóállomáson vártak,másfél órás hajóúton vettünk részt. A Dunakanyari hajóút után indultunk haza.
Már beesteledett mire hazaértünk,kicsit fáradtan de sok szép és tartalmas napok után tértünk vissza otthonunkba.

Hegedűs Ilona

Kategória: Életkép, Kirándulás | A közvetlen link.